Европейската туристическа комисия (ETC) обяви покана за набиране на проектни предложения за провеждане на тематични транснационални рекламни кампании на дестинация Европа в Китай.Целта на поканата е да се повиши познаваемостта на Европа като туристическа дестинация и да се подпомогне популяризирането на европейските и транснационални туристически продукти в Китай. Рекламната кампания трябва да се фокусира върху една или повече от следните пан-европейски теми:
Допустими кандидати:
За да са допустими кандидатите трябва да бъдат публични, частни или публично-частни организации и трябва да са създадени и регистрирани, съгласно националното законодателство.
Следните кандидати са допустими за кандидатстване:
Кандидатите трябва да са учредени в една от следните държави:
Проектните предложения трябва да се подадат в консорциум, като всеки консорциум трябва да се състои от минимум две и максимум пет допустими участника от минимум две страни-членки на ЕС.
Всеки един кандидат трябва да докаже оперативен капацитет за изпълнение на дейностите и достатъчни финансови възможности. Средният годишен оборот за всяка една от последните три години на кандидата трябва да бъде 1 000 000 евро.
Минималният размер на предоставената безвъзмездна финансова помощ по проекта е 100 000 евро, а максималният 300 000 евро, като те може да покрият на 100% от допустимите разходи.
Крайният срок за подаване на проектните предложения е 9 април 2018 г.
Рекламната кампания трябва да бъде завършена до 31 март 2019 г., а докладът за изпълнение на кампания трябва да бъде подаден в срок от 60 дни от нейното завършване, но не по-късно от 30 април 2019 г.
Допълнителна информация и изисквания към поканата за набиране на проектни предложения може да бъде получена на следния интернет адрес: