Министерство на туризма
Published on Министерство на туризма (https://tourism.government.bg)

Начало > Годишна програма за национална туристическа реклама 2019 година

Годишна програма за национална туристическа реклама 2019 година

16.08.2018

На основание чл. 6, т. 3 от Закона за туризма, министърът на туризма утвърждава Годишна програма за национална туристическа реклама. 

Годишната програма за национална туристическа реклама за 2019 г. има следните мисия и визия:

Изграждане на дългосрочен имидж на България като модерна, сигурна и богата на възможности европейска дестинация чрез микс от маркетинг активности, увеличаване обема на входящия туристопоток, насърчаване на вътрешния туризъм и привличане на платежоспособни туристи.

Целта на Годишната програма за национална туристическа реклама за 2019 г. е утвърждаването на България като целогодишна туристическа дестинация с добре разпознаваем висококачествен туристически продукт.

Прикачен файлРазмер
PDF icon Годишна програма за национална туристическа реклама за 2019 г. [1]2.33 MB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 1 - Статистически данни, анализи и тенденции [2]821.94 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 2 - Глобални туристически тенденции [3]413.54 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 3 - Профил на туриста [4]1.75 MB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 4 - Профили на туристите от целеви и перспективни пазари [5]776.15 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 5 - Международни изложения 2019 г. [6]623.8 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 6 - Календар със събития в България 2019 г. [7]491.06 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 7 - Международни форуми и конференции 2019 г. [8]447.9 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 8 - Използвани източници [9]452.42 KB
PDF icon ПРИЛОЖЕНИЕ 9 - Одобрени допълнителни предложения [10]377.51 KB

Source URL:https://tourism.government.bg/bg/kategorii/strategicheski-dokumenti/godishna-programa-za-nacionalna-turisticheska-reklama-2019-godina

Връзки
[1] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/godishna_programa_za_nacionalna_turisticheska_reklama_2019_g.pdf [2] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_1_-_situacionen_analiz_2018_g.pdf [3] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_2_-_globalni_tendencii.pdf [4] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_3_-_profil_na_turista.pdf [5] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_4_-_profili_na_turistite_ot_celevi_i_perspektivni_pazari_.pdf [6] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_5_-_mezhdunarodni_izlozheniya_2019.pdf [7] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_6_-_kalendar_subitiya_v_bulgariya_2019.pdf [8] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_7_-_mezhdunarodni_subitiya_2019_g.pdf [9] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_8_-_izpolzvani_iztochnici.pdf [10] https://tourism.government.bg/sites/tourism.government.bg/files/documents/2018-08/prilozhenie_9_-_predlozheniya_ot_bransha.pdf