Министерство на туризма
Published on Министерство на туризма (https://tourism.government.bg)

Начало > Маркетингови стратегии на туристическите райони, разработени по ОП "Иновации и конкурентоспособност"2014-2020

Маркетингови стратегии на туристическите райони, разработени по ОП "Иновации и конкурентоспособност"2014-2020

18.06.2021

Министерство на туризма изпълнява проект BG16RFOP002-2.010-0002 „Повишаване на капацитета на МСП в сектор туризъм чрез оказване на подкрепа за създаване и функциониране на Организациите за Управление на Туристическите Райони (ОУТР)“, финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и национално съфинансиране, процедура BG16RFOP002-2.010 „Предоставяне на институционална подкрепа на Министерство на туризма за дейности, свързани с повишаване капацитета на МСП в областта на туризма“.

В изпълнение на Дейност 4: „Разработване и прилагане на стратегически документи за развитието на туристическите райони“ и с цел подпомагане функционирането на Организациите за управление на туристическите райони, чрез проекта е изпълнена една от основните им дейности съгласно Закона за туризма (чл. 18 ал. 1), а именно: разработване и прилагане на маркетингова стратегия на туристическия район в съответствие с националната маркетингова стратегия.

Изготвени са 9 броя маркетингови стратегии и комуникационни планове на туристическите райони "Родопи", Бургаски черноморски, Варненски черноморски, Дунавски туристически район, Рило-Пирински туристически район, Софийски туристически район, Старопланински туристически район, Тракийски туристически район, "Долината на розите".

Проект BG16RFOP002-2.010-0002 „Повишаване на капацитета на МСП в сектор туризъм чрез оказване на подкрепа за създаване и функциониране на Организациите за Управление на Туристическите Райони“ [1]

Основната цел на настоящата процедура е да доведе до подобряване на бизнес-средата, в която оперират туристическите предприятия посредством предоставяне на институционална подкрепа на Министерство на туризма за дейности, свързани с повишаване капацитета на МСП в областта на туризма и по-конкретно на капацитета им за растеж в рамките на регионалните, националния и международния пазари.

Информация в ИСУН 2020 [2].


Source URL:https://tourism.government.bg/bg/kategorii/opik-2014-2020/marketingovi-strategii-na-turisticheskite-rayoni

Връзки
[1] https://tourism.government.bg/bg/kategorii/proekti/proekt-bg16rfop002-2010-0002-povishavane-na-kapaciteta-na-msp-v-sektor-turizum [2] https://eumis2020.government.bg/bg/s/Procedure/InfoEnded/a6eb6405-404e-4f4e-9345-eabe1996b7c5