Харта на клиента
 

Харта на клиента

Цел на хартата

Служителите на Министерството на икономиката и енергетиката (МИЕ) ще се ръководят от тази Харта на клиента (Хартата), с цел подобряване на административното обслужване.

В Хартата се съдържа описание на нивото на административно обслужване, което може да се получи в Министерството на икономиката и енергетиката и се предоставя информация за извършване на административни услуги и контакти с министерството.

Целта и стремежа на министерството по отношение на административното обслужване е:

  • да бъде бързо и качествено;
  • всеки потребител на услуга да получава пълна и точна, ясна и лесно разбираема информация по поставения от него проблем;
  • равнопоставеност при обслужване на всички потребители без дискриминация;
  • приятна и делова атмосфера в министерството;
  • да бъде постигнат максимален резултат и качество на обслужването при минимален разход на финансови и човешки ресурси.

Всяко мнение или препоръка за подобряване на административното обслужване в Министерството на икономиката и енергетиката ще бъде взето под внимание, като предложенията си можете да излагате писмено по пощата, на официалния електронен адрес и чрез попълване на анкетна карта, която можете да намерите на фронт офиса на "Едно гише" в сградите на МИЕ, находящи се на ул. "Славянска" №8, ул. "Леге" №4 и ул. "Триадица" №8, в деловодството в сградата на ул. "6 септември" №21 и на Интернет страницата на министерството.

Нашите отговорности към Вас са:

  • Да се отнасяме любезно и възпитано, с внимание и уважение към Вас, да зачитаме Вашите права и личното Ви достойнство;
  • Да се въздържаме от каквито и да било прояви на дискриминация;
  • Да бъдам честни и отзивчиви;
  • Да изпълняваме задълженията си безпристрастно и непредубедено;
  • Да предприемем всички необходими действия за качествено и точно предоставяне на услугите;
  • Да спазваме поставените сроковете за извършване на всяка административна услуга.
  • При възникване на проблем, да Ви уведомим своевременно за причините довели до това и за очаквания краен срок, в който би следвало да получите услугата;
  • Да спазваме конфиденциалност относно всички запитвания, сигнали и жалби на всеки един потребител на административни услуги, предоставяни от министерството;
  • Да не разпространяваме данните и личната информация на гражданите, станали ни известни при или по повод на изпълнение на служебните задължения;
  • Да спазваме принципа за равнопоставеност на клиентите на административни услуги;
  • Да не провокираме с поведението си конфликтни ситуации, а при възникването на такива да се стараем да запазим спокойствие и да контролираме поведението си;
  • Да носим отличителен знак със снимка и данни за имената, длъжността, администрацията и звеното, към които принадлежим и да се представяме със собствено и фамилно име при водене на телефонни разговори.

От Вас очакваме:

  • Да се отнасяте с уважение към служителите, които Ви обслужват;
  • Да предоставяте пълна и точна информация, необходима за предоставянето на съответната услуга;
  • Да изразявате свободно Вашите мнения, предложения и коментари, за да подобрим качеството на услугите, които Ви предоставяме.

Общи отговорности

За да бъде ползотворна работата и да има приятна атмосфера са необходими взаимно уважение, внимание и търпение.

Ползи за Вас

1 2 3
 
Сайт на Управляващия орган на ОП "Конкурентоспособност" - в нов прозорец
Контакти: София 1052 ул. "Славянска" 8 тел. центр.: +359 2 9407001 e-docs@mee.government.bg