Харта на клиента
Цел на хартата
Служителите на Министерството на икономиката и енергетиката (МИЕ) ще се ръководят от тази Харта на клиента (Хартата), с цел подобряване на административното обслужване.
В Хартата се съдържа описание на нивото на административно обслужване, което може да се получи в Министерството на икономиката и енергетиката и се предоставя информация за извършване на административни услуги и контакти с министерството.
Целта и стремежа на министерството по отношение на административното обслужване е:
Всяко мнение или препоръка за подобряване на административното обслужване в Министерството на икономиката и енергетиката ще бъде взето под внимание, като предложенията си можете да излагате писмено по пощата, на официалния електронен адрес и чрез попълване на анкетна карта, която можете да намерите на фронт офиса на "Едно гише" в сградите на МИЕ, находящи се на ул. "Славянска" №8, ул. "Леге" №4 и ул. "Триадица" №8, в деловодството в сградата на ул. "6 септември" №21 и на Интернет страницата на министерството.
Нашите отговорности към Вас са:
От Вас очакваме:
Общи отговорности
За да бъде ползотворна работата и да има приятна атмосфера са необходими взаимно уважение, внимание и търпение.
Ползи за Вас
Когато Ви пишем
Стремим се всички писма, изпратени от Министерството на икономиката и енергетиката:
Периодично ще се допитваме до Вас как оценявате нашите услуги
Ще Ви бъдем благодарни за Вашите предложения, мнения и препоръки. Ще се вслушваме в съветите Ви и ще предприемаме действия в отговор на препоръките и предложенията Ви.
За целта:
Ако имате оплакване
Когато смятате, че има проблеми при административното обслужване в Министерството на икономиката и енергетиката, очакваме да ни информирате за това писмено - по пощата, по факса или на електронния адрес на министерството, за да можем да отстраним евентуални нередности и пропуски. Процедурата за подаване на оплаквания е лесна и ни помага да се уверим, че предоставяме еднаква и достъпна за всеки услуга.
Възможните начини за подаване на сигнали до Инспектората на министерството за извършени нарушения, оплаквания и предложения, са публикувани в страницата на министерството в рубриката "Антикорупция и сигнали" - "Връзка с Инспектората".
След извършване на необходимата проверка ще бъдете уведомени на оставения от Вас пощенски или електронен адрес.
Постъпили анонимни сигнали/предложения и оплаквания не се разглеждат. Сигнали, отнасящи се до нарушения, извършени преди повече от две години също не се разглеждат!
Информация за предоставяните административни услуги, може да получите по следните начини:
Информация по интернет - пълна информация за всички административни услуги, предоставяни от Министерство на икономиката и енергетиката, може да получите от страницата на министерството www.mee.government.bg - раздел "Административни услуги".
Информация по телефона - информация за предлаганите от министерството административни услуги може да получите от служителите от звеното за административно обслужване на телефони 02 940 7327 и 02 940 7331.
Информационно табло - списък на административните услуги, предоставяни от нас, може да намерите на информационните табла в сградите на министерството, находящи се на ул. "Славянска" №8, ул. "Леге" №4, ул. "Триадица" №8 и ул. "6 септември" №21.
Контакти с нас
Когато се свързвате с нас по пощата, факс или електронна поща, ние ще Ви дадем пълен отговор до 30 дни от датата, на която сме получили писмото, факса или електронното писмо, освен ако в нормативен акт не е предвиден друг срок. За да се свържете с нас по телефона може да се обадите на тел. 02 940 7001, от понеделник до петък от 9.00 до 17.30 ч.
Пощенски адрес:
Министерство на икономиката и енергетиката ул. "Славянска" №8 гр. София, 1052Централен факс: 02 987 2190 и 02 981 9970
Електронен адрес: e-docs@mee.government.bg.
Писмата получени на електронния адрес на министерството се регистрират по реда на постъпването им, в рамките на установеното работно време, а документите получени в извънработно време, се регистрират в първия работен ден.
Приемна
Работно време
Сигнали, предложения и писма на граждани се приемат в сградата на министерството на ул. "Славянска" №8 от 9.00 до 17.30 ч.
Документи по лицензионни и регистрационни режими се приемат в сградата на министерството на ул. "Леге" №4 от 9.00 до 17.30 ч.
Документи по регистрация и категоризация на туристически обекти се приемат в сградите на министерството на ул. "Леге" №4 и в гр. Пловдив, ул. "Железарска" №1 от 9.00 до 17.30 ч.
Документи по предоставяне на концесии за природни богатства се приемат в сградата на министерството на ул. "Триадица" №8 от 9.00 до 17.30 ч.
Документи по Оперативна програма "Конкурентоспособност" се приемат в сградата на министерството на ул. "6 септември" №21 от 9.00 до 17.30 ч.
Съгласно чл. 10, ал. 4 от Наредба за административното обслужване: "В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на звеното продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време".
Допълнителна информация за Хартата
Хартата е утвърдена от министъра на икономиката и енергетиката със Заповед №РД-16-973/11.07.2014 г. и е публикувана на Интернет страницата на министерство на икономиката и енергетиката.
Хартата ще бъде своевременно изменяна и допълвана, в съотвествие с нормативните промени и за да отговаря на променящите се потребности на потребителите.