1. Вие ползвате административните услуги на министерството на адрес:
2. Досега използвали ли сте услугите на администрацията на Министерството на икономиката и енергетиката?
3. Лесно ли се намира информация за административните услуги, които предлага МИЕ?
4. Информацията на таблото в приемната е достъпна
5. Информацията на таблото в приемната е изчерпателна
6. Информацията на таблото в приемната е разбираема
7. Каква допълнителна информация бихте желали да се постави на таблото?
8. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е ясна и лесно разбираема
9. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е изчерпателна
10. Информацията, която получихте от служителите в звеното за административно обслужване, е точна
11. Ако въпросът не е бил от компетенциите на служителите в звеното за административно обслужване, бяхте ли насочени към съответния експерт в МИЕ или компетентната институция?
12. За колко време бяхте обслужен/а на фронт-офиса на едното гише?
13. Спазват ли се законните срокове за извършване на административна услуга?
14. Служителите от звеното за административно обслужване са се отнесли към Вас вежливо и с уважение
15. Служителите от звеното за административно обслужване разбират моя проблем/моето запитване
16. Как оценявате качеството на обслужване на служителите от звеното на административното обслужване - фронт-офиса на "едно гише"?
17. Работното време за прием на граждани е удобно
18. Обстановката в приемната за граждани предразполага за свободен разговор със служителите
19. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение?
20. Какви са Вашите препоръки за подобряване на административното обслужване в Министерството на икономиката и енергетиката?